Vuosikokouksesta eteenpäin

17.2.2024

Säynätsalo-seuran vuosikokous pidettiin Vanerilassa lauantaina 17. helmikuuta. Kokousasiat käytiin läpi joutuisasti reilussa tunnissa seuran ensimmäisessä hallituksessa mukana olleen Sari Rannilan johtaessa puhetta.

Seuran puheenjohtajana jatkaa Jouni Takkinen. Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin edelleen Mira Savola, Hannu Karhusaari, Jarkko Mänttäri, Marjukka Perälä, Kalevi Venäläinen ja Juha Parkkonen sekä varajäseniksi Monica Hynninen, Ilkka Pernu, Ninni Vuorkoski ja vapautusta pyytäneen Anja Kantolan tilalle uutena Päivi Raittila.

Järjestäytymiskokouksessaan hallitus valitsi varapuheenjohtajaksi Kalevi Venäläisen, sihteeriksi Jarkko Mänttärin ja taloudenhoitajaksi Anja Hyvärisen.

Toimintasuunnitelman mukaan seuraan valitaan tulevaisuustyöryhmä, joka ottaa tehtäväkseen kartoittaa Säynätsalon mahdollisuuksia kehittyä omaleimaisena ja luonnonläheisenä saaristokaupunginosana. Työryhmään ryhdytään etsimään tulevaisuuteen suuntautuvia idearikkaita henkilöitä.

Seuralla on toimintaa pitkin vuotta, mutta seuran kannalta merkittävimmät tapahtumat ajoittuvat elokuulle. Olemme vahvasti mukana 8.-12. elokuuta järjestettävien Säynätsalopäivien valmisteluissa ja yhdistyksen 20-vuotisjuhlaa vietetään 31. elokuuta.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Juhlavuonna seuran tavoitteena on hankkia lisää uusia jäseniä ja saada jäsenistö vahvemmin mukaan aktiiviseen toimintaan. Jäsenhankinnan helpottamiseksi vuosikokous päätti pitää jäsenmaksun edelleen 10 euron suuruisena. Jäsenhakemuksen voit tehdä täyttämällä Yhteystiedot-kohdassa olevan lomakkeen.